Reklamační formulář

Reklamační formulář vyplňuj pouze v případě vady zakoupeného zboží.
Pokud si přeješ zboží vrátit (nemá žádnou vadu), pak prosím vyplň formulář pro vrácení zboží.

Jak postupovat při reklamaci zboží

  1. Vyplň prosím níže uvedený reklamační formulář. (Pokud chceš reklamační proces urychlit, nahraj detailní fotografii reklamovaného zboží a závady jako doplňující fotografii).

  2. Po kliknutí na tlačítko "odeslat" Ti na mail dorazí potvrzení včetně vyplněného formuláře v pdf souboru, ten následně vytiskni a přilož ke zboží. Pokud nemáš možnost tisku, stačí ke zboží přiložit vygenerované číslo reklamace.

  3. K reklamovanému zboží přilož kopii faktury nebo účtenky. (můžeš také nahrát jako doplňující fotografii ve formuláři)

  4. Reklamované zboží zašli zpět na adresu: Běžecký obchod Trailpoint, Jirečkova 7, 170 00  Praha 7. Zásilku neposílej na dobírku. Zboží můžeš také přinést osobně přímo na naši prodejnu a to v běžné otvírací době.

Co musí reklamované zboží splňovat

Reklamované zboží musí být suché a neznečištěné.


Vyřízení reklamace

Jakmile nám zboží dorazí, dáme Ti vědět e-mailem. Reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů a o výsledku Tě budeme informovat. Další podrobnosti a kompletní znění reklamačního řádu najdeš v obchodních podmínkách.


Kontaktní údaje


 


Reklamuji zboží


 
  Přidat další produkt
 


Doplňující údaje

 

Doplňující fotografie

 
 

Provozováno na Provozováno na systému NetShops
Cookies Cookies
Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby Vám mimo jiné mohli ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na políčko „OK“.
Souhlas můžete odmítnout zde.
Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookie podle kategorií, v souladu s vlastními preferencemi.
Technické cookies
Zobrazit více
Reklamní cookies
Zobrazit více
Analytické cookies
Zobrazit více
Personalizované soubory cookie
Zobrazit více