Zcela nový silniční konceprt ROAD-X-TREME vychází z předchozí řady TRI-X-TREME a přináší sebou vybrané špeky z traitlonové výbavy. Podešev 250ky je složena ze segmentů kontaktní pryže. Patní část má vyšší odolnost proti opotřebení a rozkládá na větší ploše došlapovou energii v případě došlapu přes paty (terradapter). Ostatní díly podešve mají měkkčí, kontatkní směs pro výbornou adhezi na tvrdém povrchu. Přední část (odrazová/palec) je pak tvořena specifickým mikrovzorkem, který zajišťuje výborný kontakt při silničním běhu i v případě spadaného listí, atp.
Mezipodešev má sklon 8 mm (pata 16mm, špička 8mm), s velmi měkkou směsí (FUSION) a zabudovanou drenáží pro odvod přebytečné vlhosti ven z boty. Polymerový prstenec DFB kopíruje tvar plantární fascie a podporuje efektivní běžecký styl.
Široky (standard) svršek je bezešvý, pohodlný a velmi dobře prodyšný. Přední odrazová část svršku, místo příčné klenby je úplně osvobozeno od spojů (švy, výztuhy), aby nedocházelo k otlakům klenby a tato tak mohla přirozeně pracovat, na patě je umístěn bezpečnostní reflexní potisk. Měkkčí opatek je citlivý k patám a achilovkám. Vnitřní vkládací stélka má výšku 6 mm, v případě potřeby je možné ji zaměnit za nižší stélku 3mm. Tím se ještě více zvětší vnitřní objem botyí a může se tak variabilně ovlivňovat finální vjem z této boty.
Ideální zařazení této boty? Pro pravidelné běžce a běžkyně běhající 3-4 týdně je to optimální tempová/objemová silniční bota
Váha: 250g (UK8)